Internet

Wat er gebeurd 1 minuut op Internet 

Website

Een website zit altijd gekoppeld aan een domeinnaam. Internet kent geen landsgrenzen. Domeinnamen hebben kenmerken, landcodes, of toplevelcodes. Dagelijks komen en gaan er websites. Net als in het echte leven waar bedrijven, mensen komen en gaan. Een website is in feite uw wereldwijde uithangbord. Vanuit dat domein kunt u, als u dat wilt de hele wereld bedienen. Echter moet u wel goed weten wat u wel en wat u niet kan doen met dit medium. Een verkeerd gebruik kan grote gevolgen hebben. Wilt u meer weten over een goed en verantwoord gebruik van een website? Of wilt u weten of uw huidige website nog wel voldoet aan de huidige normen. AvisVolta kunt u daar bij helpen door kennisoverdracht, analyses, aanbevelingen en dergelijke. Neem contact met ons op. Het eerste gesprek is altijd vrijblijvend en daar zijn geen kosten aan verbonden.

Extranetwerken

Achter de website kan een extranetwerk goede uitkomsten bieden voor communicatie met uw klanten. Een extranetwerk verbind uw organisatie en uw klant via het internet. Natuurlijk kunt u gebruik maken van e-mail, formulieren, maar er is veel meer mogelijk. Voorbeelden zijn o.a. een helpdesk, real live chatten met uw klanten, klanten inzage geven in hun eigen gegevens en zo meer. Ontdek of uw organisatie ook toe is aan een Extranetwerk. U kunt met ons daarover in een gratis eerste gesprek van gedachten wisselen.

Intranetwerken

Anders dan bij een Intranetwerk is een Intranetwerk een netwerk dat alleen voor u en uw werknemers is. Op een Intranetwerk kunt u bijvoorbeeld samenwerken aan 1 project, of bedrijfsgegevens uitwisselen. Een bedrijf met meer dan 5 medewerkers kan al veel voordeel halen uit een INtranetwerk. Een Intranetwerk heeft veel mogelijkheden waardoor een bedrijf veel flexibeler kan optreden. Misschien bent u ook toe aan een Intranetwerk, of is uw huidige Intranetwerk aan een revisie toe. Ga eens een vrijblijvend gesprek aan met AvisVolta, training en advies.

Crossmedia

De opkomst van de smartphones, tablets en soortgelijke hardware heeft er voor gezorgd dat er steeds meer gebruik wordt gemaakt van diverse bronnen die aan elkaar gekoppeld kunnen worden. Dit fenomeen is erg gecompliceerd. Een voorbeeld: Op Twitter laat een klant weten van een groot postorderbedrijf dat hij zeer ontevreden is over het product wat hij heeft ontvangen. Zowel het postordebedrijf als de leverancier van het product hebben watchers op Twitter die speuren op hun naam. Als zij een melding zien komen de watchers in actie. Op de website van hun bedrijf kijken ze of er gereageerd is door de klant? Ze contacten de klantenservice of klant en klacht bekend is. De klantenservice reageert op de tweet en probeert de klant te verleiden contact op te nemen. Of als de klant al bekend is wordt er met de klant contact gemaakt. Leverancier en retailer hebben contact. Kortom een tweet op Twitter zet een compleet digitale follow up in actie. Er wordt gebruik gemaakt van diverse platformen, zoals bv. een smartphone, websites, intranetwerken, extranetwerken en misschien toch ook nog gewoon ergens een belletje? Crossmedia zit erg in de lift, klanten en bedrijven vinden steeds meer hun weg om goede resultaten te behalen. Of het nu is om gehoord te worden (klacht) of om imagebuilding van een bedrijf door 'likes' op Facebook. Wilt u weten of het gebruik van Crossmedia ook voor u van belang kan zijn? Misschien eerst een maatwerk cursus? Of een vrijblijvend gesprek? AvisVolta, training en advies staat voor u klaar.

Materialen

AvisVolta ontwikkelt eigen trainingsmaterialen en maakt actuele  informatiemappen voor kennisoverdracht. Daarnaast wordt natuurlijk gebruik gemaakt van wat op de markt aanwezig is en voor de klant voldoet. Een goede mix van bestaand en door ons ontwikkeld materiaal zorgt voor maatwerk voor elke klant. 

Belangstelling gewekt?

Heeft u belangstelling, zou u een gesprek willen. Of wilt u informatie toegestuurd krijgen.
Vul dan het formulier in of zoek op een andere manier contact. De contactgegevens vind u in voldoende mate op onze website.